کامل ترین مجموعه کتاب های وارکرافت

بهترین جا برای دانلود کتاب های وارکرافت

کامل ترین مجموعه کتاب های وارکرافت

بهترین جا برای دانلود کتاب های وارکرافت

مشخصات بلاگ
کامل ترین مجموعه کتاب های وارکرافت

دراین وبلاگ میتوانید مجموعه ی کامل کتاب های وارکرافت با ترجمه های کامل رو پیدا کنید اینجا هیچ کتابی با ترجمه ناقص وجود نداره پس با خیال راحت دانلود کنید و لذت ببرید.

کتاب ارباب قبایل Lord of Clans

شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۱۳ ب.ظ

سلام.

این کتاب مربوط به تراله داستان کودکی ترال تا به ریاست هورد رسینشه. و نجات هورد از بند آدم ها و انتقام ترال از کسی به نام بلکمور و داستان شمن شدن ترال و...

یکی از بهترین داستان هاست.

نظر بدید

منبع : منبع رو از تو PDF پیدا کنید

رمز : www.wowbooks.blog.ir

دانلود

نظرات  (۷)

  • سیدمهدی یار هاشمی
  • سلام و خداقوت
    میخواستم انتشار این کتاب رایگان بوده؟

     

     

     

     

     

     

    عالی
    پسوردی هم که خودتون گذاشتین برای چاپ جواب نمیده 
    سلام میخواستم چاپش کنم که سره کار بخونم ولی از فصل 10 به بعد پسورد میخاد چیکار کنم؟
    پاسخ:
    نمیدونم.
    اقا دستت درست خیلی کارت درسته
    خیلی خیلی ممنون ^_^

    من ٧-٨ سال پیش بازی وارکرافت ٣ و فروزن ترون رو تموم کردم و دو هفته پیش به یاد نوجوونیا دوباره نصبش کردم و شروع کردم ب بازی کردن و وقتی تمومش کردم به این فکر افتادم ک این بازی باید داستان بسیار قوی داشته باشه ک توی اینترنت گشتم و فهمیدم همینطوره و بعدم با بلاگ شما اشنا شدم و کتاب طلوع هورد و دانلود کردم و خوندم و واقعن جذب داستانش شدم ، دیگه شروع کردم به دانلود و خودنن ادامه کتابا
    دم شما گرم ک کتابا رو به اسونی برا دانلود گذاشتی و ترتیب و هم به خوبی چیدی مرسی از بلاگت :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی