کامل ترین مجموعه کتاب های وارکرافت

بهترین جا برای دانلود کتاب های وارکرافت

کامل ترین مجموعه کتاب های وارکرافت

بهترین جا برای دانلود کتاب های وارکرافت

مشخصات بلاگ
کامل ترین مجموعه کتاب های وارکرافت

دراین وبلاگ میتوانید مجموعه ی کامل کتاب های وارکرافت با ترجمه های کامل رو پیدا کنید اینجا هیچ کتابی با ترجمه ناقص وجود نداره پس با خیال راحت دانلود کنید و لذت ببرید.

کتاب طلوع هورد Rise of the Horde

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۱۳ ب.ظ

کتاب طلوع هورد Rise of the Horde

سلام.

اینم کتاب rise of the horde برای شما.

این کتاب پیشینه ی اورک ها در دنیای خودشونه و همین طور پیشینه ی سپاه سوزان و درنایی ها رو توضیح میده.

این کتاب که داستانش در واقع کتابیه که ترال داره مینویسه و از زبون تراله.

در این کتاب میبینیم اورک ها چرا موجوداتی وحشی و خون ریز بودن ( الان نیستن) و همین طور در مورد پدر ترال و گولدان و دووم همر میخونیم این کتابو میشه به جای کتاب دوازدهم قرار داد یا کتاب اول. من اینو به عنوان کتاب صفرم رو وبلاگ میزارم.

منتظر نظرات شما هستم

منبع : درداخل PDF بیابید.

رمز فایل : www.wowbooks.blog.ir

   دانلود

نظرات  (۲۴)

عالی

  • محمد جواد
  • عالی من خیلی وقته دنبال کتاب قشنگ بودم که پیدا کردم این کتاب. من میتونم یه چیز بگم راجب اون هایی که این کتاب را دوست نداشتند خیلی خیلی خنگند ولی هرکی عقیده ی خودش را داره من بشخصه عاشق این کتابم

    داداش چرا انقدر پی دی افش بده

    خدایی کیفیتش و مدلشو بهتر کنید

    vghan azatoon mamnonam man 1 mah donbal englisi ya farsi in ketab bodam yek donya mamnon baradar va khaharhay gol :)

    رمزش اشتباهه

    DADAS MAN TA BEHAL KETAB HAYE WARCRAFTO  NAKHONDAM MIKHASTAM BEBINAM TARTIBES DOROSTE??

    KE BESE AZ DASTAN SAR DAR AVORD

    دمتون گرم من کتاب فانتزی زیاد میخونم واثعا کتاب هایی ک جدیدا انتشارات ویدا منتشر مسکنه از وارکرفت نه ترتیب درستی داره و فقط چند جلدشو زده و قیمتاش مزخرف بالاس بازم دمت گرم
    کتاب های دیابلو هم برای دوستانی ک از وارکرفت خوششون میاد خوبه😊
    با چه برنامه ای متونم فایل رو باز کنم؟
    پاسخ:
    adobe reader
    کلمه ی عبور کجاست؟

    من با گوشی هستم ios نمیشه، شما تلگرام ندارین؟
    پاسخ:
    چرا دارم
    @chiefmb
    ببخشید با ذکر نام اجازه ی کپی هست
    پاسخ:
    اگه وبلاگ فقط برای وارکرافته و چیزای مربوط بهشه نه.
    اره شد ممنونم دوست عزیز دمت گرم
    دوستان لطفا یکی راهنمایی کنه کلمه عبور از کجا باید پیدا کنم اخه
    پاسخ:
    www.wowbooks.blog.ir

    سلام دوست عزیز من نمیتونم دانلود کنم کلمه عبور اد کجا باید, پیدا کنم 
    سلام خسته نباشید من تا حالا کتاب های وار کرافت را نخواندم می خاستم ببینم ترتیبش درسته ؟ مرسی بابت کتاب ها >
    سلام. این فایل دانلود کردم  با چه برنامه ای باید بازش کنم . لطفا کمک کنید
    پاسخ:
    Adobe Reader
    دست شما درد نکنه.  خیلی عالی.  فقط کاش کتاب ها همراه عکس بود.
    بازم ممنونم
    داداش فایل زیپ رو که خواستم باز کنم ارور داد 
    باید چیکار کنم؟

    دمت گرم عالی بود

    salam baradar mersi
    faghat nashre zohre in ketabo ketabe 4rom moarefi karde chera??
    پاسخ:
    نمی‌دونم
    از مسئول نشر زهره باید بپرسی‌.
    :دی
  • زهرا و علی کقپا!!!!
  • داداش دمت شوففففاژژژژ
    دادشدمت گرم بابت کتابا و واقعا ممنونو خیلی میخوامت
    سلام داشتم یه app اندروید که توش میتونن کتابای وارکرفت و بخونن درست میکردم که مطالبت به دردم خورد ...
    تشکر D:
      بسیار بسیار ممنون.عالیه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی