کامل ترین مجموعه کتاب های وارکرافت

بهترین جا برای دانلود کتاب های وارکرافت

کامل ترین مجموعه کتاب های وارکرافت

بهترین جا برای دانلود کتاب های وارکرافت

مشخصات بلاگ
کامل ترین مجموعه کتاب های وارکرافت

دراین وبلاگ میتوانید مجموعه ی کامل کتاب های وارکرافت با ترجمه های کامل رو پیدا کنید اینجا هیچ کتابی با ترجمه ناقص وجود نداره پس با خیال راحت دانلود کنید و لذت ببرید.

اضافه شدن تصویر کتاب ها

پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۴:۴۲ ب.ظ

سلام.

منوی جدیدی با عنوان « تصاویر کتاب های وارکرافت » اضافه شده که میتونید کاور تمام کتاب ها رو در اندازه ی کوچک در اون ببینید و با کلیک ، تصویر اصلی با کیفیت بسیار بالا و عالی رو ببینید. امید وارم از کتاب ها و تصاویرشون لذت ببرید. wowbooks.blog.ir/page/Picture-of-Books

  • محمد بابایی

نظرات  (۴)

سلام این تنها ترجمه ایه که به زبان فارسى موجوده؟
سلام دوست گلم!ممنونم که زحمت کشیدی و کتابهارو گذاشتی!اما من دنبال ترجمه کتاب وولجین هستم و هنوز پیدا نکردم!ممکنه این کتاب رو هم به آرشیوت اذافه کنی؟
پاسخ:
هنوز ترجمه نشده
شرمنده.
کتاب جدید نیومد؟؟؟؟خیلی وقته منتظره کتاب war crimes هستم
سلام داداش 
نمیدونم هنوز تو وبت فعالی یا نه اما با خودم گفتم بهتره ازت بپرسم. شاید هنوز باشی. 
میخواستم بدونم تو نمیدونی نسخه های زبان اصلی این کتابارو باید از کجا آورد  ؟ سایتهای زیادی رو گشتم اما معمولا پولیه یا فلانه یا هزار مشکل دیگه سرِ راهه. 
توی رمان فروشی ها هم نمیشه این کتابارو پیدا کرد چون معروف نیستن. اگه هم باشه واقعا به قیمت گزاف ! ایمیلمو میذارم. اگه چیزی میدونی ممنون میشم بدونم. 
پاسخ:
دوست عزیز سعی میکنم تو تابستون کتابای زبان اصلی رو هم تو سایت بزارم برای دانلود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی