کامل ترین مجموعه کتاب های وارکرافت

بهترین جا برای دانلود کتاب های وارکرافت

کامل ترین مجموعه کتاب های وارکرافت

بهترین جا برای دانلود کتاب های وارکرافت

مشخصات بلاگ
کامل ترین مجموعه کتاب های وارکرافت

دراین وبلاگ میتوانید مجموعه ی کامل کتاب های وارکرافت با ترجمه های کامل رو پیدا کنید اینجا هیچ کتابی با ترجمه ناقص وجود نداره پس با خیال راحت دانلود کنید و لذت ببرید.

کتاب امواج تاریکی Tides of Darkness

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۶ ق.ظ

کتاب امواج تاریکی Tides of Darkness

سلام

اینم کتاب دوم.

این کتاب دنباله ی کتاب The Last Guardian هست و باکتاب بعدی یعنی Beyond the Dark Portal یه سه گانه رو تشکیل میدن البته کتاب Rise of The Horde هم به نحوی قبل از این سه کتابه و من هم اونو به عنوان کتاب صفرم ادد خواهم کرد.

کتاب طلوع هورد یک پیشگفتار برای این سه کتابه البته در پست خودش توضیحات بیشتری خواهم داد.
نظر فراموش نشه.

منبع : همون طورکه قبلا گفتم منبع رو از داخل PDF پیدا کنید.

رمز : www.wowbooks.blog.ir

دانلود

نظرات  (۱۷)

واسه ایفون و ios چطور‌میشه خوند اخه دانلود که میکنم باز نمیشه 

سلام

وقت بخیر

آقا این فایلی که گذاشتین دو تا پی دی اف داره 

پی دف قسمت دوم برای من ارور میده باز نمیکنه

ممنون از پیجتون.
واقعا عالیه کتاباش.خیلی از بازی ها و فیلمش جذابتره خداییش.
بنظرم کتاب طلوع هورد رو اول بخونید.
چرا تو صفحه اصلی گزینه ثبت نام نداره؟
پاسخ:
ثبت نام چی؟؟؟
سلام ببخشید اون الکسترازا نیست؟. چرا داره به کشتی خودی ها حمله میکنه
ببخشید نسخه چاپی اینا کجا پیدا میشه؟
خسته نباشی
پاسخ:
ویدا چاپ کرده
سلام من واقعا فیلم و داستان رو دوست دارم
سلام میگم چرا پارت 1 امواج تاریکی خرابه چند بار دانلود کردم اما خراب در میاد فقط پارت 2 امواج تاریکی سالمه چیکار کنم چرا اینجوری میشه برام حتی یکبار دو تا پارت های که دانلود کردم خراب درمیاد ؟ میتونید فقط پارت 1 رو دوباره آپلود کنید که من بتونم دانلود کنم ممنون میشم 
  • حمیدرضا سلامت
  • agha faghat khastam bgam vaghean dasto panjatun dard nakone man hamishe arezum bud k warcrafto bkhunam
    انصافا محور داستانی بازی شاهکاره من که با کتابش بیشتر از بازیش به وجد میام ممنون از سایت خوبتون
    harki varede in dnyaye warcraft nashe (che ketab che bazi)

    nimi az omresh bar fanast!
    vaghean mamnooooon
    خیلیییی عالیه ممنونم ازتون...
    دادا دمت گرم

    من دو کتاب اول رو خوندم خیلی جذابه دمت گرم ترتیبش رو گزاشتی 
    فقط یه سوال کلا چند تا کتابه؟
    دمت گرم داداش خیلی عالی هستی
    ممنونم از شما خیلی عالین کتابها.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی