کامل ترین مجموعه کتاب های وارکرافت

بهترین جا برای دانلود کتاب های وارکرافت

کامل ترین مجموعه کتاب های وارکرافت

بهترین جا برای دانلود کتاب های وارکرافت

مشخصات بلاگ
کامل ترین مجموعه کتاب های وارکرافت

دراین وبلاگ میتوانید مجموعه ی کامل کتاب های وارکرافت با ترجمه های کامل رو پیدا کنید اینجا هیچ کتابی با ترجمه ناقص وجود نداره پس با خیال راحت دانلود کنید و لذت ببرید.

سلام

اینم کتاب جینا پرادمور.

در این کتاب ترامور(قلمرو جینا) مورد حمله هورد قرار میگیره و یک شی جادویی از اژدهایان آبی دزدیده میشه و به وسیله ی یک جادوگر قوی، از اژدهایان مخفی میشه. به همین دلیل سیمای سابق به کمک جینا نیاز پیدا میکنه.

در این کتاب سرنوشت ترامور و جینا رقم میخوره و جینا ،بانوی صلح، به شخصی با قلبی پر از نفرت تبدیل میشه...

نظر بدید لطفا

منبع : اینبار میخوام منبع رو بنویسم :دی kalimdor.ir البته به علت خرابی سایت باید به آدرس kalimdor.blogfa.com برید.

دانلود

نظرات  (۷)

تو اول کتاب نوشته کپی و انتشار کتاب الکترونیک از اینترنت غیر قانونی و شرعا حرام هست پس دانلود این کتاب مشکل داره؟

 

محض اطلاعتون میگم اسمش جاینا پرادموره نه جینا
اسم شهرشم ترمور هستش نه ترامور
پاسخ:
من نمی‌دونم. توی کتاب که جینا ترجمه شده و ترامور.
  • ِDarius the white
  • درود بر شما بابت زحمات ترجمه و رایگان در اختیار قرار دادن اون.

    اما این یکی چقدر طولانیه من امواج تاریکی و انسوی دروازه رو خوندم همش صدو پنجاه صفحه بود...
    پاسخ:
    من ترجمه نکردم
    به دلیل قطع شدن سایت مترجم من اینجا گذاشتم وگرنه اول لینک به وبلاگ مترجم بود
    من هیچ کدام از کتاب ها را ترجمه نکردم بلکه فقط اونا رو جمع کردم
    مرسی

    پاسخ:
    خواهش میکنم.
    dadash in ketabe jaina mishe begin ta noskhe chandesh omade akhe man ta 28 ro khondam vali mese inke edame dare
    merc montazere ketab haye badi hastim
    Ramz o mishe begin!?
    پاسخ:
    دوست عزیز اگه بجای اینکه بلافاصله کلیک کنی رو لینک دانلود متنو هم بخونی نوشته که رمز اینه:
    www.wowbooks.blog.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی