کامل ترین مجموعه کتاب های وارکرافت

بهترین جا برای دانلود کتاب های وارکرافت

کامل ترین مجموعه کتاب های وارکرافت

بهترین جا برای دانلود کتاب های وارکرافت

مشخصات بلاگ
کامل ترین مجموعه کتاب های وارکرافت

دراین وبلاگ میتوانید مجموعه ی کامل کتاب های وارکرافت با ترجمه های کامل رو پیدا کنید اینجا هیچ کتابی با ترجمه ناقص وجود نداره پس با خیال راحت دانلود کنید و لذت ببرید.

بازگشت باستانیان

شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۰۲ ب.ظ

سلام.
یه خبر خوش.

بالاخره کتب نبرد باستانیان که مدتی بود از سایت منبع پاک شده بود و وبلاگ ما هم که لینک داده بود به اونجا کتاب از روش رفته بود.

امروز همون کناب‌ها که توسط مجموعه دوران اژدها تایپ شده و حجم بسیار کم تری داره روی سرور وبلاگ آپلود میشه از این پس میتونید از طریق صفحه‌ی لیست یا از طریق صفحه‌ی نبرد باستانیان اون ها رو دانلود کنید.

نظرات  (۴)

داداش یه قسمتى به عنوان Donate بذار تو وبلاگ من دوتا کتاب دان کردم
سلام خسته نباشید
من خیلی وقت پیش سه گانه نبرد باستانیان رو از سایت خوبتون (سایت منبع) دانلود کردم
اون موقع هنوز اون لینک های قبلی که از سایت منبع بودن سالم بود
الان میخوام چنذ وقت دیگه مطالعه سه گانه نبرد باستانیان رو شروع کنیم
به نظرتون همون ترجمه سابق که توی سایت منبع بود رو بخونم یا این ترجمه جدیدی رو که قرار دادین رو دانلود کنم و بخونم؟
مرسی
پاسخ:
ترجمه ها یکی هستن. فقط جدید تایپیه و خوندنش راحت تره.
با وبلاگتون خیلی کمک بزرگی کردین. ممنونم
چه خوب دمتون گرم که زحمت میکشین 3>

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی