کامل ترین مجموعه کتاب های وارکرافت

بهترین جا برای دانلود کتاب های وارکرافت

کامل ترین مجموعه کتاب های وارکرافت

بهترین جا برای دانلود کتاب های وارکرافت

مشخصات بلاگ
کامل ترین مجموعه کتاب های وارکرافت

دراین وبلاگ میتوانید مجموعه ی کامل کتاب های وارکرافت با ترجمه های کامل رو پیدا کنید اینجا هیچ کتابی با ترجمه ناقص وجود نداره پس با خیال راحت دانلود کنید و لذت ببرید.

سه گانه ی نبرد باستانیان War of the Ancients

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۵ ب.ظ

سلام

این سهگانه ی نببرد باستانیانه که خیلیا اونا رو کتاب های اول و آغاز داستان میدونن. البته به نظر من این طور نیست اصلاً چون در اون شخصیت های رونین و کراسوس در اول داستان مشخصه که مدت ها از قضیه ی عصر اژدها و شب اژدها میگذره و حالا به خواطر الهامی که به کراسوس شده و یک آشفتگی در زمان به 10000 سال عقب تر پرتاب میشن و اورکی به اسب براکسیگار یا همون براکس هم از طرف ترال معمور برسیر آشفتگی بوده هم وارد اون میشه و به عقب برمیگرده.

در این کتابا شما پیشینه ی بسیاری از شخصیت های اصلا مثل فاریون و ایلیدن استورمریج و تیرانده و شیاطین لژیون آتش یا سپاه سوزان و همین طور پاک زاده ها و ناگا ها و خیلیای دیگه رو میتونید پیدا کنید و بخ.نید برای فهم بیشتر داستان ها وار کرافت خیلی کمک میکنه. کتاب شکافت که این جا هست با کتاب « شکافت ، سرآغاز فوپاشی » فرق داره اسم انگلیسی متفاوتی هم دارن ولی تو فارسی تشابه اسمی شده.

نظر هم بدید.

رمز : مثل همیشه www.wowbooks.blog.ir

1- دانلود کتاب چشمه جاودانگی The Well of Eternity

2- دانلود کتاب اهریمن روان The Demon Soul

3- دانلود کتاب شکافت ( متلاشی شدن )  The Sundering

         

نظرات  (۱۶)

  • سیدمهدی یار هاشمی
  • سلام خدمت ادمین عزیز و با تشکر از زحمات شما 

    یه سوالی برای من پیش اومده اونم اینه که بعضی از کتاب ها به حالت اسکن هستن از یه کتاب دیگه میخواستم ببینم از لحاظ شرعی و حقوقی این مشکلی نداره؟ با تشکر 

  • آلیژا زاروث من
  • چرا نمی تونم دانلود کنم؟میگه کد می خواد؟از کجا کد رو بیارم خواهشن بگید!
    پاسخ:
    www.wowbooks.blog.ir
    سلام و عرض خسته نباشید 
    واقعا ممنون بابت لینک هایی که گذاشتین 🌹 خیلی وقت بود دنبال کتابای وارکرفت بودم و خیلی اتفاقی اینجارو پیدا کردم و به وارکرفت بیشتر از قبل علاقه مند شدم
    سوالی داشتم درباره ی داستان، از اونجایی که اول سه گانه نبرد باستانیان رو شروع کردم و بخش جزئی از کتاب به سیلواناس اشاره شد بعد فهمیدم که به جنگ با آرتاس مربوط میشه آیا کتابی هست که زندگیه سیلواناس رو تعریف کنه؟ 
    و اینکه کامیک بوک های وارکرفتم دارین ؟


    پاسخ:
    کمیک نداریم چون حجمشون بالاست.
    در مورد سیلواناس بهترینش همون آرتاسه.
    یادم رفته دیگه ولی فکر کنم توی یکی دو تا کتاب دیگه هم خورد خورد بهش اشاره شده.
    چرا برا دانلود رمز میخواد؟  رمزش چیه؟
    سلام ممنون بابت زحماتتون ولی من نمیتونم کتاب شکافت بگیرم چرا؟؟ 
    دارم دیوونه میشم
    پاسخ:
    نمی‌دونم باید بتونید.
    من هم عرض کردم شما که علاقه مندی و وبلاگ این موضوع رو زدی پیگیری کنید ببینید اون تیمی که این سه جلد رو ویرایش کرده قصد انجام دادن کار مشابه واسه اونا رو هم داره یا نه اگر خودتون حوصله ندارید ادرس تماسشون رو بدید تا خودمون ازشون بپرسیم
    من هم تمام منابع رو که میشد پیدا کردم همه ش با هم یکی بود وگرنه از شما نمیخواستم برادر
    نه؛ ببینید کتاب Rise of the horde, The last Guardian, Tides of darkness هر سه کتاب به صورت اسکن هست حتا همینایی که شما زحمت کشیدین گذاشتین. به نظرم وقتشه اینارو هم از اون حالت قدیمی در بیارید دیگه
    پاسخ:
    دست من که نیست.
    اگه جایی کار رو انجام داد به من بگید عوض میکنم
    سلام ایا مطلع هستید "تیم ترجمه دوران اژدها" قراره که جلدهای دیگه رو هم که از کتاب اسکن شده رو به همین ترتیب تایپ کنند یا خیر؟ اگه میشه ایمیل شون رو بدید تا با خودشون در ارتباط باشیم در این مورد
    پاسخ:
    بقیه کتاب ها که تایپه
    سه گانه اسکن بود که تایپ شد
    سلام

    خیلی سپاسگذارم از وبلاگ خوبت و زحمتایی که کشیدی.
    متاسفاته این سه تا کتاب از سایت 98ia.com قابل دانلود نیست. امکانش هست که جای دیگه ای آپلود کنی؟
    ممنون
    سلام ، خسته نباشید
    ممنون از همه زحماتتون چه جمع آوری و چه ترجمه
    اگه ممکن هست بر روی یه سرور دیگه آپلود کنید تا بتونیم دانلود کنیم
    در حال حاضرامکان دانلود وجود نداره
    اگه به تونید برا من ایمیلش هم کنید که دیگه بهتر از این نمیشه
    با تشکر
    سلام اگه ممکنه کتابها رو روی یه سرور دیگه آپلود کنید تا بتونیم دانلود کنیم با تشکر
    پاسخ:
    مگه سرور بیان چشه؟
    هم پر سرعته هم بدون تبلیغ.
    سلام. کتاب های شماره 11 12 13 لینکش باز نمیکنه؟!؟!؟!؟!
    پاسخ:
    ظاهرا سایت اصلیش به مشکل خورده
    از نظر خط زمانی این کتاب سرآغاز داستان هست. من هم موافقم که کتاب هارو به صورت خط زمانی از ابتدا بخونید اینجوری بهتر قصه ها رو می فهمید.
    فوق العاده ای شما. مرسی
    پاسخ:
    خواهش میکنم.
    منم بابت نظرتون ممنونم
    به نظر من این کتابها  اول داستان هستند
    تو سایت بلیزاردم ترتیبش همینه
    خوب معلوم نیست که اون داستان کتاب 4 از تاسیر همین  سفر به گذشته درست شده باشه
    یعنی اتفاق هایی که بعد از  3 کتاب نبرد باستانیان افتاده  تحت تاثیر همین اتفاق های بوده که تو این 3 کتاب خوندیم یعنی سر اغاز داستان ما هستند
    سپاس از سایت خوب و زحمات شما
    پاسخ:
    خب اینم ممکنه درست باشه.
    ولی به نظر من کتاب

    4-  کتاب عصر اژدها Day of the Dragon

    قبل از نبرد باستانیانه چون توش شخصیت ها رو معرفی میکنه.

    خیلی ممنون از این که این کتاب ها را با ترجمه فارسی گذاشتید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی