کامل ترین مجموعه کتاب های وارکرافت

بهترین جا برای دانلود کتاب های وارکرافت

کامل ترین مجموعه کتاب های وارکرافت

بهترین جا برای دانلود کتاب های وارکرافت

مشخصات بلاگ
کامل ترین مجموعه کتاب های وارکرافت

دراین وبلاگ میتوانید مجموعه ی کامل کتاب های وارکرافت با ترجمه های کامل رو پیدا کنید اینجا هیچ کتابی با ترجمه ناقص وجود نداره پس با خیال راحت دانلود کنید و لذت ببرید.

کتاب آرتاس ظهور لیچ کینگ Arthas - Rise of the Lich King

شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۱۱ ب.ظ

سلام.

این کتاب زندگی نامه ی آرتاسه از دوران بچگی تا زمانی که تبدیل به لیچ کینگ میشه.داستان این کتاب بخشی از بازی رو هم تشکیل میده و البته بیشتر از داستان تو بازی داره و بازی دوران کودکی آرتاسو نداره. این یه کتاب فوق العاده و مهم در روند داستان های وارکرافته حتما این کتابو بخونید.

نظر هم بدید لطفا

منبع : منبع رو داخل PDF پیدا کنید

رمز www.wowbooks.blog.ir

دانلود

نظرات  (۲۳)

عالی بود

احیانا ادامه داستان arthas بصورت کتاب نوشته شده؟یعنی ادامه همین کتابی که گزاشتین بصورت رمان هست و اگه هست اسمش چیه؟منظورم از زمانیه که arthas تبدیل به لیچ کینگ میشه و روی سریر یخی میشینه و به خواب هفت ساله میره تا زمانی که توسط تیریون فوردینگ کشته میشه.هیچ وقت درست نفهمیدم بین این دو زمان چه اتفاقاتی براش افتاده

با سلام

میشه اتفاقاتی را که برای lich king میفته بگید تو کدوم کتاب است ؟

و تو کدوم نسخه از بازی های warcraft میشه پیدا کرد؟

با تشکر 

نسخه انگلیسیشو ندارین؟ از کجا میتونم نسخه انگلیسیشو پیدا کنم؟ منظورم این نیست که ترجمه شما اشکال داره واسه یه هدف دیگه میخوامش.


دوستان Rezaea و پارسا، هر دو در اشتباهید.
اولا که آقای رضا، اون شخصی که کلاهخود لیچ کینگ رو بر سرش میزاره، تیریون فوردرینگ نیست، بلوار فوردراگون هست. توی نبرد دروازه خشم به خاطر خیانت یکی از افراد سیلوانس، در طاعون زمانی که در حال جون دادنه، اژدهایان ملکه الکسترازا با آتششون طاعون رو از بین میبرن (همونطور که میدونین اژدهایان ملکه الکسترازا که اژدهایان سرخ باشن، توی نفسشون زندگی جریان داره، هدیه ی تایتان ها به او) که خب این موضوع باعث میشه که بلوار زنده بمونه، ولی خب، وضعیتش ظاهریش داغونه.
جواب شما پارسا جان، فراستمورن زمانی روح قربانی رو میگیره که با بدن شخص تماس داشته باشه، اینکه میگید به خاطر آتش اژدها نتونست روحشو بگیره، اشتباست، دلیل اصلیش خیانت داروساز اعظم بود، (از افراد سیلوانس) که طاعون رو پرتاب کرد. و اینکه فراستمورن خیانت نکرد، اونطور که شما میگید.
اول جنگ آرتاس تیریون فوردرینگ رو توی یه تیکه یخ زندانی میکنه. بعدش همه ی قهرمانان (پلیر ها) رو میکشه. بعدش وقتی میخواد همه رو تحت فرمان خودش زنده کنه، تیریون از لایت درخواست کمک میکنه، از یخ آزاد میشه، فراستمورن رو میشکنه، که با شکستنش، باعث میشه "بعضی" از کسانی که توی شمشیر زندانی بودن آزاد شن. مثل لرد اوتر و شاه ترناس و خیلیای دیگه. ارواحی که توی شمشیر زندانی بودن به سمت آرتاس هجوم میبرن، شاه ترناس تمام قهرمانان (پلیر ها) رو به زندگی برمیگردونه و باهم آرتاس رو میکشن. بعدشم تیریون میخواد کلاهخود رو بزاره سرش که بلوار مانعش میشه و میگه دنیای زندگان دیگه جای من نیست، کلاهخود رو بزار سر من، از این به بعد من زندانبان نفرین شدگان میشم.
لیچ کینگ میشه و توی اکسپنشن هفتم خودشو حسابی نشون میده.
اگه اطلاعات بیشتری نیاز داشتین، خوشحال میشم کمکتون کنم ^^
تلگرام من: @Feri3854
اون کسی که بفد از مرگ ارتاس تاج لیچ‌کینگ رو روی سرش میزاره همون شخصیت تیریون فوردنگ توی کتاب از خون و از شرافته
طی یک ماجرا توسط سیمای زندگی الکسترزا در وجود اون زندگی از جنس مواد مذاب دمیده میشه و برمیگرده. اون کسی بود که با اش‌برینگر خیلی هارو نابود کرد
و برای نجات و مقابله با اسکورج اون تاج رو سرش گذاشت تا بتونه اونها رو کنترل و از حمله به مردم عادی دور کنه
پاسخ:
اون موقع که من گذاشتم این پست رو این اتفاقات فکر کنم نیفتاده بود.
بعد از اینکه ارتاس لیچ کینگ میشه میخوابه چندسال بعد بیدار میشه و میخواد کل ازارث رو با اسکورج نابود کنه هورد و الینس متحد میشن اما توی نبرد دروازه ی مرگ شکست میخورن و فرماندشون بولوار دراگون کشته میشه اما به خاطر اینکه توسط اتش اژدها قرار گرفته فراسا مورن نمیتونه روحشو بگیر و اسیر لیچ کینگ میشه بعد هورد و الینس به فرماندهی تریون فوردرینگ میرن داخل. ایس کرون و با لیچ کینگ میجنگن اما بازم شکست میخورن تا اینکه توی لحظه ی اخر فراست مورن خیانت میکنه و روح همه ی کشته هارو از جمله پدر ارتاسو ظاهر میکنه تریون هم با اشبرینگر میزنه فراست مورن رو میشکنه بعدشم ارتاسو میکشن بعدش تریون میگه اسکورج فرمانروا میخواد میاد تاج بزار روی سرش بولوار بهش میگه این مسولیت منه تاجو میزاره سرش میشنه روی تخت و به تریون میگه من از الان لیچ کینگم برو و دیگه هم یه این مکان بر نگرذ بعدشم روی تخت منجمد میشه و تموم میشه بولوار میشه لیچ کینگ جدسد
من  این کتابو خوندم در ادامه که میخوام بدونم بین ارتاس و جینا چه اتفاقاتی میفته باید کدومو بخونم؟
گولدن واقعا نویسنده خوبیه

برای ادامه داستان آرتاس فقط باید بازی آنلانشو بازی کرد ؟ هیچ کتاب یا حتی کمیکی حتی انگلیسی وجود نداره ؟

ممنون

من زیاد نمیدونم ولی بعد لیچ کینگ برادر دیگش  که فکر میکردم مرده با یه قیافه سوخته ظاهر میشه و کلات رو می ذاره سرش بعدش رو نمیدونم
ترتیب کتابا عالیه   من 7 تا کتاب قبلی خوندم   وقعا خسته نباشی  سایت خیلی خوبیه :)
دمت گرم عالی بود
salam. to game wow patche 70 baad az marge Arthas (Lichking) 1nafar crown lichking ro bar sar mizare va farmanravaye scourge mishe. agar etelaati rajebe in shakhs darin mamnoon misham begid
سلام این طور که من فهمیدم کتابی نیست که بعد این داستانو توش داشته باشه ولی جایی یا سایتی نیست که داستان مرگ ارتاس یا بعد این کتاب توش باشه اگه هست ممنون میشم اگه بگین
من همرو دان کردم
من چند جلدی خوندم قبلا 

دستت درد نکنه جمع بندی عالی بود !
تک تکو مبخونم من از اول
من 10 سالی هست توی فازه وارکرافتم! اما کتاباشو همه رو نخوندم!! بابا حلالت!! دمت گرم! اگه پیشم بودی یه بوف خوشگل بت میدادم :)
  • Mehran Hoorinazhad
  • کتابا بعد دانلود باز نمیشه ....چرا؟؟؟
    پاسخ:
    نمی‌دونم من که مشکل ندارم
    سلام خسته نباشید کتاب های شما بهترین ه  از شما تشکر  میکنم که رایگان کردیم فقط به مشکل دارم وقتی گزینه دانلود رو میزنم از کلمه عبور  میخواهد چکار کنم لطفا  راهنمایی  کنید 

    پاسخ:
    www.wowbooks.blog.ir
    سلام داداش خسته نباشی من اینو خیلی وقته خوندم . کتابی هست که بعد زندگیه ارتاس بعد این قضیه هارو داشته باشه؟ مثلا چطوری میمیره و ...
    پاسخ:
    نه متاسفانه
    درود بر تو دوست عزیز منسجم ترین وبلاگ در زمینه کتابهای warcraft خسته نباشید
    کتاب و ترجمش عالی بود .
    ممنونم و خسته نباشید میگم خدمت همه عزیزان .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی