کامل ترین مجموعه کتاب های وارکرافت

بهترین جا برای دانلود کتاب های وارکرافت

کامل ترین مجموعه کتاب های وارکرافت

بهترین جا برای دانلود کتاب های وارکرافت

مشخصات بلاگ
کامل ترین مجموعه کتاب های وارکرافت

دراین وبلاگ میتوانید مجموعه ی کامل کتاب های وارکرافت با ترجمه های کامل رو پیدا کنید اینجا هیچ کتابی با ترجمه ناقص وجود نداره پس با خیال راحت دانلود کنید و لذت ببرید.

سرآغاز

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۸ ق.ظ

سلام

من با ایجاد این وبلاگ قصد دارم کتاب های وارکرافت رو که خودم از جا های مختلف جمع کردم در دسترس همه قرار بدم.

علت این کارم اینه که وقتی من خودم میخواستم این کتاب ها رو دانلود و مطالعه کنم سایتای زیادی کتابارو دارن ولی هیچ کدوم کامل نبودم و آدم رو سر درگم میکردن. حالا که من بیشتر کتاب ها رو دارم قصد دارم اونا رو رو سایت قرار بدم تا به راحتی در دسترس باشه.

منبع این کتاب ها مختلف و متفاوته و چون خیلی وقته اونارو دانلود کردم ممکنه سایت منبع کتابارو برداشته باشه.
مجموعه ی من بجز کمیک ها و کتابایی که تازه داره ترجمه میشه کامله و دسترسی هم بهش آسونه امید وارم از وبلاگ لذت ببرید.
منابع کتاب های درون سایت داخل PDF کتاب موجود است.
البته بعضی کتاب ها چون از دانلودشون خیلی گذشته شاید از تو سایت اصلی حذف شده باشه.
  • محمد بابایی

نظرات  (۳)

سلام.من تازه با وبلاگتون آشنا شدم.کارتون خیلی عالیه :)
با تشکر از شما....کارتون عالیه...موفق باشین
عالیه واقعا ازت ممنونم خیلی سایت رفتم اما همونطور که گفتی اعصاب خورد کن بود انقدر که بهم ریخته بودن واقعا خدا خیرت بده 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی